torsdag 17 december 2009

Välkommen.

Ett slags välkomst-inlägg. Ja...

Här ska texter, tankar, idéer och liknande läggas ut. Jag skriver mycket. Väldigt mycket. Texter, dikter, noveller, romaner, manus. Sådant kommer att publiceras. Mest, givetvis, för min egen skull, men förhoppningsvis hittar man någon som gillar texterna som inte hade hittat mig annars. Publicerar det mesta på www.haket.com under namnet Parodi, men det kräver registrering så nu försöker jag nå ytterligare några själar. Om jag plockar något "Ur arkivet" kommer det antagligen därifrån. Annars kommer det mesta publiceras simultant.

Ni kan kalla mig M. Jag skriver för att hålla mig frisk i den där grå massan som kallas hjärna. Eftersom förutsättningarna i sagda grå massa närmast kan liknas vid någon permanent boende på en anstalt skriver jag också för mycket för allas bästa. Eller så skriver jag för lite för allas bästa. Jag vet faktiskt inte säkert. Du är välkommen att bilda din egen uppfattning.

Vissa texter kommer du förstå, andra inte. Jag är inte säker på att jag förstår alla själv. Jag tror inte alla är menade att förstås. I alla fall inte om du inte känner mig, i det där riktiga, icke-virtuella, livet. Jag tycker om symbolism och absurda liknelser. Och robotar.

Välkommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar